Curs d’atenció telefònica i recepció 

El passat dia 1 de juny s’inicià el curs d’atenció telefònica i recepció que gestiona Prosec durant aquest propers mesos. Aquest projecte està impulsat i finançat per l’Empresa Municipal d’Urbanisme (EMU) a través del Pla de Barris que es desenvolupa al Centre Històric de Lleida.

Aquest curs, on hi participen noies de 16 a 22 anys que resideixen al Centre Històric, consta de 132 hores lectives per tal de formar-les i capacitar-les per desenvolupar aquest lloc de treball i millorar així la seva ocupabilitat. Aquest curs contempla també unes pràctiques en serveis municipals.

Destacats recents

Tots els destacats
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per a proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.